Khamis, 1 November 2018

BBM3410/18 MINGGU 8 VEDIO ONE SHOT

Assalamualaikum wbt..
Hai kawan-kawan.. jumpa lagi


Hari ini, aku dapat tugasan berkaitan one shot. Prof N menyuruh setiap kumpulan buat vedio one shot. Dimana aku dan rakan kena merakam vedio dan perlu memilih lagu yang sesuai.


Ya ampun susah jugak la nak buat vedio ni. Membanyak kali kena usaha bagi jadi tau. Sebab pakat nak kampong jadi kena la bagi selesai dulu baru balik kampong dengan kot. Layannn.


One shot vedio ni banyak kali buat untuk tau dia punya proses kena bagi faham betul-betul. Dah la bila dah rakam tak leh edit tau dak uii stress juga la. Aku dengan kumpulan proses pertama cari tempat yang sesuai kami pilih di bukit ekspo sebab tempat tu lapang bebas bergerak ikut part masing-masing. Pastu berbincangan dulu waktu mana sesuai sama ada petang atau pagi. Aku bersama kawan-kawan hari t uterus membuat latihan pertama dah macam orang gila. Sebab menari macam kayu hahah. Maklum la badan tak selembut agar-agar….... kami pilih tajuk lagu pencuri hati- mark adam. Nampak gaya lagu tu ja sesuai.




Sepanjang latihan vedio tersebut kami memang beberapa kami praktis untuk Nampak perjalanan supaya berjalan lancar dan alhamdulilah akhirnya selesai jugak vedio nampak cantik. Ok, sekian cerita aku.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...