Khamis, 1 November 2018

BBM3410/18 AKU KUAT GEMURUH


Assalamuailaikum hai sahabat….
Cerita tentang budak teater sepanjang sem kena berlakon pandan la ambik minor seni persembahan. Haa haritu aku kena berlakon cerita budak raja. Cerita tentang bangsawan dahulu. Aku dapat watak pegawal. Masa jadi pengawal aku lega sebab skrip aku sikit hihi. Sebab watak yang aku bawa hanya kena berperang dengan sesama pegawal lain.


Cerita dia macam ni ada dua anak raja tua tamak harta sebab dia anak nombor dua dia tak mau semua kuasa jatuh ke tangan abang sulongnya. Jadi depa bertengkar sebab harta dan gaduh mahu perang. 


Jadi aku jadi pegawal anak nombor dua raja begitu la cerita dia serba sedikit bagi korang paham hihi. Tapi dia gemuruh depan orang macam nak pecah darah tau dak.


Paling aku tak tahan aku punya gemuruh tu lain macam masa aku pegang pedang tu penuh dengan peluh hahha habis basah pedang tu.. aku punya gemuruh tak nak habaq teqok nak sangat.

sekian sahaja sampai disini. maseh sudi baca cerita aku








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...