Isnin, 6 Januari 2020

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020

cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bersama dengan orang tersayang..tahun alhamdulilah aku berkerja boleh simpan duit walaupun sikit gaji tak banayk macam orang lain. tapi aku bersyukur tuhan masih berikan nafas untuk aku mencari rezeki..tahun 2019 merupakan tahun yang agar sukar dilalui pelbagai kerja aku buat..kerja sampai 2 kilang dalam setahun sebab tak tahan tapi  tak apa..aku masih mencari pengalaman. keadaan kerja sekarang alhamdulillah selesa..walaupon gaji kecil..nanti aku update lagi blog ni..ikot mod jugak. tengok la kalau rajin update laa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...