Isnin, 17 Disember 2018

BBM3410/18 FACEBOOK

Assalamualaikum dan hai guysss..

Harini aku kena berkongsi tugasan berkenaan dengan Facebook. Prof aku ni dah nak hujung pun dia suruh masuk kerja lagi. Tapi kena redha penting. Prof bagi tugasan yang akhir suruh post gambar dekat Facebook.

Pastu kena post gambar tak kesah selfie atau apa-apa pun janji ada gambar Prof dalam setiap gambar. lepas apa lagi kalut la cari Prof dekat bilik. Masa nak pergi ambil gambar tiba-tiba Prof tak dak tunggu la.. boleh lihat dekat bawah hasil gambar aku dan Prof pastu kena letak dalam facebook bersama caption katanya.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...