Khamis, 25 Oktober 2018

BBM3410/18 AGAK RUMIT KALENDER GUNA PHOTOSHOP


Cerita pasal kalender buat photoshop mula-mula buat susah juga nak faham jugak la.. awat Prof N suruh buat kerja macam rumit kot. 

Dia punya sifat redha tu tak tahan tetap kena redha walauapapun.

Selain itu, ada kebaikan dia juga sebab boleh belajar benda yang baru dapat ilmu yang baru. Kalau tidak taktau fungsi apa photoshop dalam laptop ni. Kira ada baru nak tau la perkembangan aplikasi ni. Orang lain pakat tau habis dah.

Kira ja baru nak tai nak buat macam mana. Masa tengah aku buat kalender photoshp boleh lak dia jadi apatah, tengok-tengok dia tak simpan salah aku jugak tak tengok betul-betul …

hemm kena buat balik tau dak dari kalender bulan 1-3 untuk 2019.. ya ampunn menyiaqap rasa…tapi alhamdulilah ahirnya dengan sikap redha siap jugak aku. Ok sekian cerita hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...