Khamis, 25 Oktober 2018

BBM3410/18 CERITA SANTAI-SANTAI


HAI... 

hari ini dalam kelas Prof N, kami perlu mengepos gambar dalam laman sosial iaitu instagram. Kami perlu pos tiga gambar ikut suka hati janji jalankan kerja Prof N. kelas Prof ini banyak mempelajari tentang tangkap gambar yang lebih menarik. 

Prof N mudah kerja di dalam kelas dia janji REDHA kan Prof N. Ok sambung balik tentang pos gambar perlu mengunakan ilmu yang diajar selama enam minggu ini.

pelbagai aktiviti yang dijalankan dalam kelasnya. Prof N orangnya baik. Seronok belajar dengan dia. Sebab banyak belajar benda yang baru dapat digunakan untuk masa depan.. 

saya bukan saja-saja puji Prof N. memang kena puji sebab semuanya betui hihi. Nanti masti rindu Prof N sempat tak lama dah saya dekat upm. Prof N memang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...