Khamis, 4 Oktober 2018

BBM3410/18 MINGGU KE-4 KEHILANGAN MARKAH AMAT BERMAKNA




Assalamuailaikum hai sahabat 

Hari ini merupakan minggu ke 4 hari isnin kelas BBM3410 tiada kelas, Maka Prof. Dr. N pun memberi kerja tugasan dalam Putrablast. Semua pelajar perlu menjawabnya, kami perlu merujuk buku BOOM with Social Media tulisan Noraien Mansor dan Normaliza Abd. Rahim dalam bab 1. Kami perlu menghantar tugasan tersebut pada waktu yang ditetap iaitu pukul 2 petang sehingga 3 petang. Setelah saya selesai tugasan tersebut sementara itu saya bermain youtube sambil menghiburkan diri. Apabila tepat  waktu perlu dihantar saya belum menghantar lagi. Jam 2.21 petang  waktu saya menghantar tugasan melalui email menggunakan gmail. Setelah selesai tugasan tersebut jam nasib saya malang Prof. Dr. N tidak menerima sebarang tugasan saya membuatkan hati saya hancur kerana disitu telah hilang 10 markah. Saya cuba buat apa yang Prof. Dr. N mahukan tetapi saya tidak menyalahkan takdir apapun bukan rezeki saya. Mungkin ada rezeki yang lain. Teruskan usaha jangan pernah mengalah ini baru permulaan. Just Smile sekian terima kasih. Luahan insan lemah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...