Khamis, 4 Oktober 2018

BBM3410/18 KEHIDUPAN SEMENTARA


Aku merupakan anak jati kedah, yang menjadi perantau demi mencari ilmu. Aku belajar di upm, sepanjangan aku berada di kolej kediaman amat menyakitkan kerana merindui ibubapaku yang telah pergi mengadap ilahi. Setiap saat dan setiap minit terlintas dihati tidak pernah sedikit pun tak rindu. Tetapi apa boleh buat ini takdirku. Aku mempunyai empat abang, semua abangku baik belaka kerana menjaga dan melindungiku. Tetapi kekadang terfikir terasa membebankan mereka kerana abangku telah mempunyai keluarga. Terkadang tanpa aku sedar, aku selalu menyalahkan takdir mengapa aku dilahirkan begini tak seperti orang lain. Disaat aku sakit tiada siapa yang tahu saat aku perit hanya tuhan sahaja yang mengetahui. Walaupun apa terjadi aku mesti teruskan kehidupan. Alhamdulilah masih mempunyai keluarga yang menyayangiku. kerana mereka aku berjaya dan bakal bergraduat tahun 2019 kerana membuat semangat dan merukan impianku. Just Smile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...