Khamis, 11 Oktober 2018

BBM3410/18 KISAH AIR TIADA


Haiii guys

Pada hari yang lalu kolej serumpun diistiharkan…..kolej aku tiada airrrr… apa??? Alamak susah laa air tiada? tahukan kalau perempuan tiada air mana yaa ampun… hemm maklum perempuan kalau mandi mesti lama.  Selama tiga hari tak dak air tapi ada jugak la air sikit-sikit tu. Aku mula kalut membasuh baju la itu la, ini la. Aku kutip habis segala baju-baju untuk basuh sebelum tiada air. Selesai basuh pun rilek-rilek kejap pastu pergi makan, masa nak makan dekat secret recipe untuk buat vedio lax, kumpulan aku kena review kek tersebut. Aku pun buat la review tentang kek tersebut nak dijadikan cerita masa beli kek, pekerja dekat situ cakap “maaf ye dik minuman tak disediakan sebab air tak ade”. kau rasa? aku pun lepas makan laa pastu balik minum air dekat kolej.


 Selesai setakat itu sahaja cerita aku…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...