Khamis, 11 Oktober 2018

BBM3410/18 SEMANGAT PUN TIBA




Haii guyss...

Hari ini semangat aku nak buat pita. Tahu tak pita tu ape? Pita itu projek  ilmiah tahun akhir, aku punya semangat hari ini bangun awai dari subuh sampai aku tahan mata sampai pukul 8 pagi tiba air pulak tiada, aku pun cepat-cepat mandi semangat punya diri lepas mandi terus siap-siap pergi ke fakulti bahasa moden dan komunikasi. Setelah sampai dengan bangganya kaki melangkah ke hadapan menuju wisata minda tiba-tiba paling menyedihkan wisata minda tutup aku terpaksa ke library untuk mengenang nasib pita dengan muka tak rela aku tetap kena pergi library untuk rujukan. Ketika sampai di library aku hanya memakai selipar jamban, tiba-tiba mereka pandang pada aku ketika jalan, kasut mengeluar bunyi pat pat pat… malu  gila weyy… pastu aku jalan buat tak tahu. Kesah apa aku nak mencari ilmu pakai selipar jamban bukan halangan okey.. ssemangat pun tiba dalam membuat pita tersebut.

SETAKAT TU JE CERITA AKU HUHU...BABAIIII


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...