Isnin, 12 November 2018

BBM3410/18 MINGGU 9 VEDIO ONE SHOT 3 LAYER TAK JADI


Minggu ini, kumpulan kami kena bentang vedio one shot di dalam kuliah. Jadi masa kumpulan kena bentang ya allah malu tak tau nak letak mana muka malu buat rakaman vedio tu.
Kumpulan kami nama Nafi Studio telah memilih lagu Mark Adam- pencuri hati. Antara pelakon ialah mahira sebagai penyanyi, manakala ada dua pasang couple ialah mija dan nizam, napi dan mimi yang menari di bahagian belakang ialah aku, dayah, ain dan tirah.
Seorang sahabat lagi tak dapat berlakon sebab dia pergi ke Indonesia iaitu wan.  Yang ni paling sedih sebab vedio yang kami buat tu silap terlebih advance kata Prof N tapi advance pun tak betul sebenarnya. Kumpulan aku kena rakam lain.
Seterusnya kumpulan kami pun buat lain dengan redha hahaha. Tetapi tak apa jangan tekanan kita buat gembira sahaja. Tapi hanya tuhan sahaja yang tahu hahaha.
Ini vedio pertama yang silap tu:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...