Isnin, 5 November 2018

BBM3410/18 POPULAR PROF N










Hari isnin bersamaan 19 november 2018 kalau diikutkan ada kelas pukul 10 pagi sampai 12 tengah. Tapi kelas diganti dengan kelas online lak…masa kelas akudok lena lagi. Pastu kelambut bangun kena tengok tv pukul 8.15 tak silap aku.  

Arahan Prof N dia suruh aku dan budak kelas kena tengok dia dalam tv AlHijrah sebab dia popular sementara. Pastu tengok la isi-isi yang disampaikan.

 Aku pun berbangga dengan Prof N masuk tv sebab Prof aku kot, Ni bukan besa-besa. Ok lepas tu arah Prof senang ja masa tonton snap gambar dia pastu masuk ke dalam instgram pastu letak  

#MartabatBahasaMelayu



Lepas satu kerja lagi kena hantar sreen shot gambar tangan ok untuk Prof N



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...