Khamis, 25 Oktober 2018

BBM3410/18 MINGGU 7 MEMBUAT KALENDER

HAI GUYSS..

hari ini buat kalender..


Setiap pelajar kena belajar buat kalender. Setiap kalender mempunyai 3 layer atau pun lebih pun  tak pe lagi kreatif. Kami diajar oleh grf Prof N cara membuat.

Membuat kalender perlu belajar dengan teliti takut tersilap je terus hancur haha.. sebab aku dah terkena aku pi simpan dia jadi gambar pastu tak buka.. ohh tekanannn kot. Sabar dan redha je buat lain. Dalam proses tersebut layer pertama aku letak latarbelakang putih.

Latarbelakang putih sangat penting setiap kalender. Bagi aku la penting untuk Nampak layer banyak sikit haha. Tapi aku selalu buat tiga layer ja. Sebab nak buat banyak-banyak kurang kreatif tapi tak pa aku cuba buat. 

Pertama kami perlu kalender januari 2019 selepas balik ke rumah perlu buat kalender yang selanjutnya sampai habis bulan 12. Membuat kalender merupakan sesuatu pembelajaran yang menarik supaya lebih tahu kegunaan  teknologi lebih mendalam katakan.. ok sekian bye….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...