Khamis, 27 September 2018

BBM3410/18 MINGGU 2 (5 ASAS GRAFIK)

hai guyss....

Pada minggu kedua, kami diarah oleh prof menyiapkan tugasan dengan menggunakan alatan atau barangan yang diminta dibawa waktu kuliah. Kami ditugas membuat tugasan 5 asas grafik berikutan aspek mudah, keseimbangan, kesesuaian, warna dan teks.

Nama kumpulan nafi studio seramai 10 orang pelajar. Selain itu, tugasan tersebut harus dijalankan secara berkerjasama  dalam masa yang singkat. Tugasan asas grafik perlu dibuat dengan teliti dengan mengikut proses yang telah digunakan.

Setiap ahli kumpulan menjalankan kerja masing-masing yang telah diberikan. Tugasan ini perlu disiapkan pada hari yang sama sebelum jam 2 petang.


Akhirnya, kami berjaya menyiapkan tugasan tersebut. Oleh itu, setelah selesai tugasan diberi penilaian mendapat 1  bintang daripada Prof Normaliza.


Di bawah adalah beberapa keping gambar yang dilakukan oleh ahli kumpulan saya


kerjasama antara kumpulan




senarai nama setiap kumpulan 




mudah



teks



keseimbangan




kesesuaian



warna





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...