Khamis, 15 November 2018

BBM3410/18 SCREEN SHOT TWITTER


Assalamuailaikum, hari ini merupakan hari terakhir untuk penilaian markah. Oleh itu, Prof N 

meminta pelajar berhenti sementara untuk menulis blog.

Minggu ini kami diminta upload cerita tentang di twitter setiap minggu satu post harus ditulis. Kerja 

di twitter perlu dibuat secara berseorang dan tidak perlu kumpulan. Jadi setiap minggu aku update la 

kata-kata atau luahan yang sesuai dan sopan.

Contoh gambar twitter aku diatas yang Prof N suruh screen shot untuk memastikan setiap orang kena 

ada twitter. Aku update tentang minggu itu semua pelajar bahasa dan linguistik melayu perlu hantar 

pita bab 1-3 kerana memrupakan penilaian minggu terakhir apalagi pakat pulun la cerita dia, kalut 

habis. Ada yang tak lena laa. Penangan pita memang hebat sem akhir ini tapi taka pa bertambah 

pengakhirannya akan manis. Sekian cerita hari ini.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...