Khamis, 27 September 2018

BBM3410/18 TENTANG AKU




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA BLOGGER !

Ini merupakan blog pertama saya. Tujuan saya membuat blog ini ingin berkongsi maklumat dan pengetahuan yang dapat memberi manfaat.

Blog ini juga berkaitan dengan subjek BBM3410 Multimedia Dalam bahasa. Oleh itu, setiap minggu saya akan berkongsi aktiviti di dalam kuliah subjek tersebut.

Selain itu, kepada rakan yang saya kasihi semoga kita dapat bersua kenal di blog ini dan memberi pendapat tentang ilmu pengetahuan.



Hai salam perkenalan

Nama diberi siti safuriah binti musa

Berasal dari kedah

Berumur 23 tahun

Dilahirkan tanggal 19 mei 1995

Anak yang ke 5 dari 5 adik-beradik

Dilahirkan Hospital Jitra

Saya mengambil program bacelor sastera bahasa dan linguistik melayu

Saya pelajar tahun akhir dan bakal bergraduat tahun 2019

Sekian terima kasih, selamat perkenalan rakan-rakan semua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CEPATNYA MASA BERLALU

7.1.2020 cepatnya masa..sekarang umoq aku dah 25...aku harap tahun 2020 ni impian aku tercapai..apa yang aku hajati...satu lagi dapat bers...